Categories
My Links

(function(d) { var po = d.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = t
BANER
Генерална

« KLJUČNE REČI | AFFILIATE PROGRAMI »

KONKURENCIJA
ilijailic | 12 Август, 2015 16:49

KonkurencijaSada kada smo utvrdili da postoji profitabilnost za temu ili teme koje su u sferi našeg interesovanja, veoma je bitno proveriti i koliko je potencijalna konkurencija sa kojom ćemo se morati suočiti u pokušaju da zaradimo internetom kroz sajt ili blog sa izabranom temom. Kada vršimo jednu ovakvu proveru onda gledamo kako brojnost same konkurencije, tako i kvalitet njenog sadržaja, a možemo proveriti i njen pagerank na samom pretraživaču. 

Otiđite na Google i unesite istu onu ključnu reč ili ključnu frazu za koju ste prethodno proverili interesovanje i napravite pretragu. Ono što dobijete određuje koliko je jaka konkurencija sa kojom se suočavate. 

U gornjem desnom uglu strane, na kojoj su izlistani rezultati pretrage, naći ćete broj rezultata pretrage, odnosno broj web strana na kojima je pretraživač pronačao unešenu ključnu reč ili ključnu frazu. Što je broj veći, jasno veći broj sajtova ili blogova se bavi tom temom, ali mi se fokusiramo na ono što je pretraživač prvo izbacio, odnosno na 10 web strana koje su prve izlistane jer su to one strane (možemo im dodati i sledećih 10) koje su naša najveća konkurencija. To su strane koje moramo detaljno proučiti i uveriti se da možemo napraviti bolji, originalniji, korisniji i privlačniji sajt ili blog, jer da bi bili uspešni mi se moramo probiti među tih prvih 10 (ili bar prvih 20) strana koje će biti izlistane nakon obavljenje pretrage. 

Takođe ako proverite Google pagerank (ili Alexa rank) možete dobiti podatke o snazi Vaše konkurencije koja se odnosi na posećenost datih sajtova te će viši ili visok pagerank (odnosno što niži ako se radi o Alexarank-u) značiti da će za ugrožavanje pozicija jednog takvog sajta ili bloga trebati jako puno uloženog i rada i truda, a i materijanih sredstava. 
 #
Add Comment
Додај коментар





Коментар ће бити проверен пре него што се објави.

Запамти ме